Kepimpinan

Hello babyy ,
Long time ta update la syg . HAHA . And tangan tetiba rasa gatal nak menari atas keyboard lappie ni hah.Rasa macam nak cakap sesuatu tapi terlupa. Kebetulan idea tu datang bail. LOL
*gamba di atas bukanlah sekadar hiasan semata-mata . 
Ia merupakan aset berharga saya sejak masuk ke sekolah baru ni. Haha . Yea, kalau anda semua tak buta dan penglihatan masih jelas , ia merupakan sijil. Sijil apa. Hahhh . Kalau tak nampak , click je gamba tuenlarged kan view dia. Dah nampak dah/? Ye haaaaww.Itu merupakan sjil penyertaan saya sebagai Pengerusi Perstuan Kelab Seni Lukis. Oh , cikgu yang pilih saya , nak buat macamana kan? Ecececechh. HAHA. Syukur Alhamdulillah dalam masa 3 bulan  , saya telah berjaya mengharungi segala macam-macam perkara di sekolah baru saya ni.HOHO. Dan bertambah lucky apabila dah terpilih sendiri oleh guru-guru untuk diamanahkan menjadi pengerusi.Heee - so , semalam saya menyertai Kem Kepimpinan. And its reallya tiring day. I mean it starts from 8 to 5 in the evening. HUHHH-But yeah , im still feeling glad.And happy too,.

Ouh yeah ini gamba waktu pembentangan tentang sifat-sifat kami golongan A- Artistic. Ouh yeah , tak sangka survey yang kami buat memang menentukkan sifat semulajadi dan asal kami. Survey pasal minat kerjaya yang dijalankan oleh Abang Joe kita memang berkesan dan 99 percent true. Well , you got it right. I am one of the Artistic group , thats why im the chosen one as the president of the Art Association :)
 

Copyright by Amalina Mursiedy