house


Adakah anda konpius , kenapa lah si minah ni tarok gamba yang tak ade motif(?) . Eh ehh , sape kata takde , nanti-seminit , saya sedang berbueno. Hoho. Jokingg~~ Hehh , ni actually gamba rumah baru aku and family kat Putrajaya.Disebabkan pangkat mak aku sebagai Timbalan Ketua Pendaftar Mahkamah Persekutuan Malaysia , kami dapat Semi-D 2 1/2 Goverment Quarters. WOOOT WOOOT , duduk free punye.Sewa rumah ke beli rumah ke , Takdak. Angkut barang , duk tinggat situ jea .Semua kerajaan tanggung,except for bill and bla bla blaaa. Haha , Bangga aku dengan mak aku heh *idongg kembang* LOL . 

Jiran rumah aku tu pulak , aku rasa keje dekat Istana Negara , sebab nombor plate krete dia tu ada tulis istana negara.And and skool dia manyakkkk besarr ouh. HOHO. macam boleh sesat jea. Siap ada stadium sukan sendiri nieh -,-. Agak-agak sekolah dia ada laa-ala Harry Potter tak?Hahaha.Tapi perjalanan dari rumah ke sekolah agak lama. Mak aku kata : Sekolah dia dekat tapi tak boleh jalan kaki sebab dia jauh (?) Hahahaha , ketawa gile aku dengar nye. Ibu ibu -,-. Tak maksudnya sekolah tu mmg dekat tapi kawasan perumahan aku tu jauh nunnn ke dalam , so agak lama and jauh lahh.Tapi takpe , driver mak aku boleh hantar kann kannnn? Hehehe , mmg dia yang kena amik angkut and anta aku pegi sekolah . So , tak kesah. Problem solve. Hahaha
 

Copyright by Amalina Mursiedy