Korean cosplay XD

Today its the day!Yeah ,   a bunch of cool plus hot chinese studs came here for the result.Mata aku sgtlah bersinar-sinar.Wah wahh , ada rambut mcm hongki jugak.Blondiee~geram je aku tengok.Then , aku nampak sekumpulan pljr chinese-boys yg aku kenal.Ex-senior aku tuu.Then dgn muka tebal pon aku tanyalah result mereka.Gahh ,terasa bagai berada di samping  cahaya yang terang.Hehh , kulit putih sgtt.Silau aku.But the best thing , aku dpt bergambar dengan mereka dlm phone dorng lahhh.Mana aku nak rembat camera time tuu.Ahhh dorng pelok bahu aku , aku ape lagi.Ada cikgu takde cikgu ape aku kesah , cpt je tgn dah sampai kat pinggang mereka.hehhh , heaven~well , aku pon agak rapat ngan mereka . So , what , dpt peluang , tabaik biarkan.And my old-crush Ray , gahh , mcm bar tender ade jugak.Dengan vase tengahari buta tu , hah . cair denn.Fake glasses dia comel betol.Camera nikon dia tuu , sempat snap gamba aku ngan dia.Ahh , mmg serious mcm korean cosplay semuannya<33

*gambar pada mereka:( , nak nak nakkkkkkkkk!*
 

Copyright by Amalina Mursiedy