sangil chuka hamnida:)
sangil chuka hamnida:)
saranghaneun nal mai:)
sangil chuka hamnida:)
sangil chukaye' oori chingu ah!
hee , kawan baik aku sorang nih dah tue HAHA. tu lah 16 tahun cepat dah . hee , tapi perangai macam budak-budak!ni hah! aku kasik kau present . aku tahu kau tu suke sgt nan coklat, haa amik kau ,siap berbalut lagi do! haha , mai , semoga kau panjang umo and sentiasa jadi besties kesayangan aku aww ulzzangs and jkpop aww
and aku takkan amik khunnie 2pm kau tu lah , jgn risau!
i cant stop good luv good luv good luv
(ingat lagu mblaq ni mai ?)
camnilah sayang aku kat kau ngox!
love from me,
AMAL

 

Copyright by Amalina Mursiedy