am i to be blame for having korean freak (!)

cafe%2527 seoul pic Pictures, Images and Photos
dipetik dari filem cafe seoul ; astro box office malaysia january 2010
mereka "kyopta"bukan ? hee , my mom buy astro box office again , and as usual , aku check citer korea ape yang ditayangkan?nak tahu citer ape?hee , Cafe' Seoul! Cerita ni mmg 'daebak'! aku terkhayal time nengok citer ni , so swweeet and cute:)ahh , i mean the boys lol . and ahh , lupa pulak nama diorang ni , tape2 nanti aku check balik.but yang berbaju orange tu is japanese.and cute jugee. korang must tengok tahu?kalau ta ada ABO pergi tengok kat 'e-tenet' oke?haha .
ouh yeah esok pergi sekolah (musuh ketat aku nih(!)) and hmmh , malas is the right word to describe my behavior . BINGO! ouh dumbfounded tol lah sekolah ni . Asal nak bukak pagi2 , ta buleh ditanguhkan ke tengahari sket ke . haa , seorang budak yang malas belajar dan malas bangun! hee , it's me alright . Even membe aku kalau datang naik atas bilik kejutkan aku bangun tidur lol . hee , segan segan .ouh yeah , hee , aku practise cne nak lukis gamba go mi nam cartoon version . guess what ?menjadik duh-__- . haa , aku pon expert dalam bidang lukisan ni , so tak yah nak ragu2!lol , hee")
enjoy yaww:)
 

Copyright by Amalina Mursiedy