we got married:)


ever heard these reality show before?haha.reality show ni mmg best.aku da tengok lebey kurang 3 kali.
citer ni pasal artis.2 orang artis akan dikenen kan untuk menjadi suami isteri dalam masa yang tertentu.ini kira challenge lah.(korean)and and pasangan yang aku paling siuka kim hyun joong(ss501) and Hwang bo.Hwang bo menjadi isteri kim hyun joong dalam citer realiti ni.mula2 mmg jeles nak mamps aku tengok.Hwang bo 6 tahun lagi tua dari hyun joong,tapi dalam rancangan ni diorang nampak cocok sgt.jeles gila aku weyh!

hwang bo & kim hyun joong


video preview untuk korang tgok citer nih<3rugi ta tengok weyhhh


 

Copyright by Amalina Mursiedy