pergh!benci giler nan adek aku.
dia pikir dia tahu semuanya lah.selain sikap dia yang kurang ajar tu,aku paling benci sikap dia yang ta pena nak hormat orang tua tuh!walau pon aku tua 3 tahun je dari dia,sepatutnyadia respected aku.
mulut dia tu memang macam ba alif ba ya betul lah.mencarut ikut kawan lah tuh.aku BENCi DIA.benci.benci,weyh adek,ingat aku suke ape jadi kakak kaw.
kau tahu aku malu taw,kawan aku semua kata kaw kurang ajar ngan aku.memalukan sungguh dapat adek macam kaw nih.
even kak iman yang dah lama kenal kaw tu,kata kau n perngai teruk,tak reti nak hormat orang.
well,aku setuju.MEMANG PON!
kau paham tak,pompuan?
pompuan tapi tak macam pompuan.perghhh.meyirap siakkk aku dibuatnyer!
 

Copyright by Amalina Mursiedy