trip to KL


amal and nad:)hee.okey.ni one of my besties kat melaka.yuhoo.shes freakin crazy haha.
she shorter than me.haritu kitorang pegi trip kat kl.sebab dapat A in geog subject.so,sbgai balasan teacher belanja pegi trip.haha.
kitorang naik batu caves.OMG,kaki aku dah kebas weyh.aha.275 anak tangga?betul ke?anyway,sampai atas sana,aku terus cari air.luckily ada.heh.
kitorang btlak pkul 8 sampai sana dlm pukul 10 camtu.breakfast dlm bus.okey balik cite batu caves tadi.lepas tu kitorang pegi KLCC.act,kitorang pkai baju sekolah,then change kat toilet.gambar ni kat toilet lah.HAHA.
kita spend the day jejalan.tapi menyesal sbb habiskan 4 jkam dlm petrosains.macamtu jek.haha.ta berbaloi kann?but,on the other hand,kitorang have a great day,isny it nadia?
tapi sygg,mai ta dapat ikut.arghhh.syikin pegy.YEAY!haha.kalau ada dia,aku takkan berenti gelak punya,..gelak pontianak dia tu mesti buat aku ketawa jea.haha.dia pulak pegi ngan boyfiee dia ha,si sepet fikri tuh.sepet sepet.,aku ada gambar korang hold hands taww.ni kalau aku heboh satu class,haisssh,ta boleh menang mulut korang nak jwab nanty:)haha.lol.
evil.evil aura.hehehe.
 

Copyright by Amalina Mursiedy